Termeni si conditii

 

Prevederi preliminare

Magazin online

Magazinul online croitoriafericirii.ro, care comercializeaza bunuri prin intermediul magazinului online la adresa: https://croitoriafericirii.ro , este gestionat de  S.C. Croitoria Fericirii  SRL. Orar funcționare Luni-vineri intre orele 9-18.

Oprerator / Vanzator

Croitoria Fericirii  este denumirea comerciala al SC Croitoria Fericirii SRL, persoana juridica de naționalitate romana, avand sediul social in Cluj-Napoca, str Dunarii 139 CAM 1, jud Cluj, cu numar de ordine in Registrul Comerțului J12/3077/2021, CUI 44518960 (în continuare “croitoaria fericirii.ro” sau “noi”), tel. 0747663077, email : contact@croitoriafericirii.ro . In sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator /vanzator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

-Acești Termeni și Condiții cuprind drepturile și obligatiile parților care decurg din sau sunt in legatura cu contractul de vanzare-cumparare (denumit in continuare “Contractul de vanzare-cumparare“) incheiat intre Vanzator și un Cumparator individual prin intermediul magazinului online al Vanzatorului.

 

Cumparator

-Cumpărătorul – consumatorul care încheie sau desfășoară contracte în afara ariei acestuia de specialitate sau activități antreprenoriale. Cumpărătorul poate fi atât o persoană fizică cât și o persoană juridică care cumpără bunuri sau utilizează servicii în alte scopuri în afara utilizării lor ulterioare în activitățile sale antreprenoriale (denumit în continuare “Cumpărătorul“.)

– Relațiile juridice dintre Vânzător și Cumpărător care nu sunt în mod expres stipulate în acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare “Termeni și Condiții“) sunt guvernate de prevederile în vigoare ale Art.-1650 și următoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, Ordonanța Guvernului nr.21/1992 privind protecția consumatorilor și legislația aferentă, cu modificările și completările ulterioare.

– Cumpărătorul – antreprenor este o persoană care nu este consumator. Toate persoanele care încheie contracte legate de propriile activități comerciale, propria producție sau alte activități similare sau aflate în cursul desfășurării independente a proprii ocupații, sau, după caz, acționează pentru sau în numele unui antreprenor, se califică drept cumpărători – antreprenori (denumiți în continuare „Cumpărător – antreprenor“).

 

 

Termeni și Condiții Generale

-Prezenții Termeni și Condiții sunt parte integrantă din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat între Cumpărător și Operator și cuprinde drepturile și obligațiile mutuale ale părților contractuale în baza la Contractului de vânzare-cumpărare (așa cum este definit mai jos).

– Prin încheierea Contractului de vânzare-cumpărare, Cumpărătorul convine asupra Termenilor și Condițiilor, în integralitatea acestora.

– Cu excepția prevederilor contrare cuprinse în Contractul de vânzare-cumpărare sau în anexele acestuia, sau a anumitor prevederi cuprinse în acești Termeni și Condiții invalidate în mod expres sau modificate de Contractul de vânzare-cumpărare, sau cu excepția oricărui alt acord contrar dintre Operator și Cumpărător, prezenții Termeni și Condiții se vor aplica oricăror relații contractuale dintre părțile contractante.

– Prezenții Termeni și Condiții nu sunt aplicabile tranzacțiilor în care Cumpărătorul – antreprenor intenționează să achiziționeze bunuri de la Operator. Acest tip de tranzacții sunt guvernate de reglementările legale generale privind contractele de vânzare-cumpărare.

Definiții

Contract de vânzare-cumpărare prezintă o înțelegere încheiată electronic între Operator, în calitate de Vânzător, și Cumpărător, prin intermediul Magazinului Online al Vânzătorului (așa cum este definit mai jos).

-Acești Termeni și Condiții sunt parte integrantă a Contractului de vânzare-cumpărare.

Magazin Online – sistem on-line operat prin intermediul internetului, care permite Operatorului și Cumpărătorului să încheie Contractul de vânzare-cumpărare prin intermediul comunicării la distanță. Magazinul Online este operat pe un website aflat la adresa www.croitoriafericirii.ro

Bunuri sau produse – bunuri, produse mobile, vândute prin intermediul Magazinului Online.

Comandă – o comandă de achiziție de Bunuri înaintată de Cumpărător, conform descrierii de mai jos al acestor Termeni și Condiții.

Oferta de Bunuri, Comanda, încheierea Contractului de vânzare-cumpărare, metode de livrare, metode de plată

Oferta de Bunuri înseamnă o ofertă de bunuri/ produse selecționate oferite prin intermediului unui catalog disponibil la Magazinul Online. Oferta de Bunuri nu este o ofertă prin care se încheie un contract, așa cum este definită la Art. 1188 alin. 1din Codului Civil; Oferta de Bunuri este doar cu titlu informativ iar Vânzătorul nu are obligația de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu privire la bunurile respective.

-Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi minor fata de imaginile prezentate (pot fi mici diferente privitoare la culoare, culoare accesoriu, etc). De asemenea nu oferim nicio garantie, in afara de cele prevazute de legislatia în vigoare, in ceea ce priveste informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum şi potrivirea lor pentru un anumit scop. De asemenea, pot interveni erori de 1-2 cm in masurile articolelor prezentate si afisate pe site, avand in vedere ca produsele se lucreaza manual.

-Preturile produselor sunt finale 9nu suntem platitori de TVA) si nu includ taxele de livrare.

Comanda

-Cumpărătorul poate plasa o Comandă utilizând formularul disponibil la Magazinul Online.

-Pentru a plasa o Comandă, Cumpărătorul alege în primul rând bunurile pe care intenționează să le cumpere, suma necesară, metoda de expediție și metoda de plată. În continuare, Cumpărătorul confirmă comanda și, prin acest lucru, emite o ofertă irevocabilă de a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu Operatorul.

Încheierea Contractului de vânzare-cumpărare

-Operatorul se obligă să accepte oferta Cumpărătorului, cu excepția situației în care oferta respectivă contravine acestor Termeni și Condiții sau a situației în care Operatorul are un motiv specific să considere că Cumpărătorul va încălca Contractul de vânzare-cumpărare.

-Contractul de vânzare-cumpărare dintre Operator și Cumpărător este încheiat începând cu momentul înaintării, acceptării Comenzii (denumită în continuare “Acceptarea“); Operatorul are obligația de a transmite Acceptarea către adresa de e-mail a Cumpărătorului inserată de către acesta în Comandă.

-Orice cheltuieli suportate de Cumpărător în legătură cu încheierea Contractului de vânzare-cumpărare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (ex. : conexiune internet sau apeluri telefonice) vor fi suportate de Cumpărător.

Metode de livrare

-Cu excepția prevederilor contrare cuprinse în Contractul de vânzare-cumpărare, Vânzătorul va decide metoda potrivită de livrare. În cazul în care Cumpărătorul solicită o metodă de livrare diferită, cumpărătorul va suporta toate riscurile în legătură cu metoda de livrare respectivă, inclusiv toate costurile suplimentare generate de utilizarea metodei de livrare alese.

-Operatorul se obligă să informeze Cumpărătorul, prin mijloace electronice, că bunurile au fost expediate către adresa Cumpărătorului pusă la dispoziție de Cumpărător în Comandă.

-Bunurile sunt expediate în momentul în care sunt trimise către adresa Cumpărătorului pusă la dispoziție de Cumpărător în Comandă. Operatorul își rezervă dreptul de a adăuga costuri de livrare la prețul Bunurilor stipulat în lista de prețuri valabilă la momentul respectiv.

-In cazul in care exista suspiciuni cu privire la ridicarea coletelor, din diverse motive, ne rezervam dreptul de a expedia comanda, doar cu plată in avans.

– Livrarea se face in orice localitate din Romania in 24-48 de ore lucratoare prin curierat rapid cu URGENT CARGUS sau PRIORIPOST sau in 3-4 zile lucratoare prin POSTA ROMANA (trimitere simpla) .Termenul de livrare este orientativ si se aplica doar produselor care se afla pe stoc in momentul depunerii comenzii.

-Cost livrare

Costul de livrare este orientativ  si poate suferi modificari in functie de tarifele companiei de transport la data trimiterii.

Tarife transport la plata ramburs :

22 RON prin curier URGENT CARGUS*- livrare in 24-48 de ore;

Tarife transport la plata in cont sau cu cardul :

16 RON prin curier URGENT CARGUS*- livrare in 24-48 de ore;

Pentru clientii din Cluj-Napoca, produsele pot fi ridicate de la atelierul nostru de pe str Dunarii nr 139, cu o programare in prealabil.

*Pretul este valabil pentru cele peste 6.000 localitatile in care Urgent Cargus efectueaza livrari fara taxe de km suplimentari. Kilometrii suplimentari reprezintă numarul de kilometri parcurși din cea mai apropiată filiala URGENT CARGUS pana la localitatea de destinație/ridicare,  in  cazul  în care aceasta nu se afla în rețeaua Urgent Cargus. Pentru lista actualizata va rugam vizitati site-ul Cargus (www.urgentcargus.ro) sau sa ne contactati pe comenzi@croitoriafericirii.ro

Metode de plată

-Operatorul oferă următoarele metode de plată: cash la livrare/ Ramburs, plată prin card și Transfer Bancar RON( RO59RNCB0075170415830001 – cont deschis la B.C.R.)

-Cash la livrare/ Ramburs înseamnă faptul că o comandă se achită în momentul predării ei către Cumpărător de către un transportator. În cazul în care Bunurile sunt livrate de un transportator, Operatorul își rezervă dreptul de a adăuga costurile suportate astfel la prețul Comenzii stipulat în lista de prețuri valabilă la momentul respectiv.

–Transferul bancar prin ordin de plată înseamnă că prețul de achiziție trebuie achitat în contul bancar RO59RNCB0075170415830001 deschis la BANCA COMERCIALA ROMANA S.A. pe numele SC CROITORIA FERICIRII SRL înainte ca bunurile să fie expediate. Pentru a procesa Comanda cât mai repede posibil, Operatorul recomandă menționarea numărului Comenzii acordat Cumpărătorului în momentul completării Comenzii, ca cod de referință. În cazul unei plăți prin transfer electronic, prețul de achiziție se consideră achitat în momentul în care suma aferentă a fost creditată în contul bancar.

-Plată prin card înseamnă că în momentul finalizării Comenzii, Cumpărătorul va fi redirecționat către un server de plată al unui terț, unde va completa informațiile referitoare la plată. Informațiile vor fi verificate, Comanda confirmată și prețul de achiziție se va retrage din contul bancar al Cumpărătorului.

-Operatorul își rezervă dreptul de efectua orice modificări ale conținutului Magazinului Online inclusiv prețurile. Ofertele (inclusiv reducerile, vânzările promoționale și pliantele promoționale) sunt aplicabile în limita stocului disponibil (numărul produselor aflate în promoție este întotdeauna inclus în informațiile referitoare la ofertă) sau pentru o anumită perioadă de timp. Prețurile sunt aplicabile în momentul plasării Comenzii.

 

Drepturi și obligații în baza Contractului de vânzare-cumpărare

– Operatorul are obligația de a livra Cumpărătorului bunurile comandate la prețul de achiziție convenit și Cumpărătorul are obligația de a primi Bunurile și de a achita prețul de achiziție.

-În cazul în care Cumpărătorul încalcă Contractul de vânzare-cumpărare sau Termenii și Condițiile, Operatorul își rezervă dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare. Cumpărătorul este, în acest caz, obligat să returneze Operatorului orice costuri suportate în legătură cu Comanda, inclusiv, dar fără a se limita la, costurile de livrare, în cazul în care Cumpărătorul nu primește Bunurile.

-Cumpărătorul este obligat să furnizeze în Comandă informații adevărate și corecte. Operatorul va considera toate datele puse la dispoziție de Cumpărător, care sunt necesare încheierii Contractului de vânzare-cumpărare, ca fiind adevărate și corecte.

-Vânzătorul nu are nici o obligație față de Cumpărător în legătură cu orice Cod de Conduită în sensul Art. 8 alin. 1 lit. E din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.

-Pentru soluționarea amiabilă a reclamațiilor consumatorilor, Cumpărătorul va contacta prin email Vânzătorul. Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la rezultatul procedurii reclamației, prin mijloace electronice, la adresa de e-mail a Cumpărătorului.

– Vânzătorul deține un Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului Cluj și obiectul de activitate al acestuia include Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet. Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal este organismul de supervizare a protecției datelor personale. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor este, potrivit legii, organismul de supervizare în ceea ce privește, printre altele, respectarea Ordonanței Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

 

Cupoane de reducere și vouchere

-Operatorul oferă diverse tipuri de reduceri; reducerile sunt de asemenea acordate și sub formă de cupoane de reducere și vouchere care includ, cel mai frecvent, coduri de reducere.

-Cupoanele de reduceri și voucherele nu pot fi utilizate pentru achiziționarea de bunuri aflate deja la promoție și de bunuri etichetate ca oferta zilei.

-Codurile de reducere nu pot fi utilizate în mod repetat decât în situația în care cuponul sau voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul.

-Cupoanele de reduceri și voucherele nu pot fi combinate sau utilizate împreună, decât în situația în care cuponul sau voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul.

-În cazul în care reducerea sau cuponul de reducere este utilizat altfel decât în conformitate cu regulile ofertei de reducere, ale cuponului sau voucherului acordate, Operatorul are dreptul de a refuza reducerea, cuponul de reducere sau voucherul respectiv. Cumpărătorul va fi informat în consecință și i se va oferi posibilitatea de a plasa Comanda fără reducerea solicitată. În cazul unor dubii privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, va prevala interpretarea dată de Operator.

 

Livrarea Bunurilor

Termen de livrare

-Termenele de livrare prevăzute pentru anumite tipuri de Bunuri sunt doar informative și nu sunt obligatorii pentru Operator.

-Operatorul se obligă să expedieze Bunurile în cel mai scurt termen posibil.

-Operatorul nu va fi ținut răspunzător pentru pagubele create de întârzierile de expediere sau livrare a Bunurilor datorate unui motiv de orice natură.

Expedierea, livrarea și recepția bunurilor

-Cumpărătorul obține dreptul de proprietate asupra Bunurilor cumpărate la primirea bunurilor respective. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau pagubele este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.

– Vânzătorul va pune la dispoziția Cumpărătorului un exemplar electronic al facturii fiscale pentru tranzacția respectivă.

-Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte. În cazul în care ambalajul nu este intact, Operatorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să completeze un raport al defectelor la livrare. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.

-Orice reclamații privind defectele mecanice ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Cumpărător imediat după identificarea lor. Operatorul nu va fi ținut răspunzător pentru nici o pagubă cauzată Bunurilor în timpul transportului, decât în situația în care Cumpărătorul reclamă astfel de pagube imediat.

-În cazul unei metode de livrare alese la solicitarea Cumpărătorului, Cumpărătorul va suporta toate riscurile și posibilele costuri suplimentare suportate în legătură cu aceasta.

-În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, Bunurile trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată prin Comanda Cumpărătorului, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate sau utilizarea unei metode de livrare diferite.

-Vânzătorul poate înainta orice comunicare adresată Cumpărătorului prin mijloace electronice, la adresa de e-mail a Cumpărătorului, pusă la dispoziție prin contul de client sau Comandă.

Retragerea din Contractul de vânzare-cumpărare

Retragerea Cumpărătorului din Contractul de vânzare-cumpărare

-În cazul în care Contractul de vânzare-cumpărarea fost încheiat prin mijloace de comunicare la distanță (prin intermediul Magazinului Online), Cumpărătorul are dreptul, în conformitate cu Art. 9 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.34/2014, de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare fără a invoca un motiv și fără aplicarea de penalizări, în termen de 14 zile de la recepția Bunurilor. Cumpărătorul va informa Vânzătorul cu privire la retragere, indicând numărul Comenzii, data achiziției și contul pentru returnarea plății, de preferință prin completarea Formularului de Retragere (pus la dispoziție de Vánzator). Pentru a adera la termenul limită de 14 zile, este suficientă transmiterea notificării de retragere către Vânzător în acest termen. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, Contractul de vânzare-cumpărare este anulat.

-Prin prezentul, Operatorul oferă dreptul Cumpărătorului de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat prin mijloace de comunicare la distanță (prin intermediul Magazinului Online) fără invocarea unui motiv și fără aplicarea de penalizări, la 14 de zile de la recepția Bunurilor , în următoarele condiții: – În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, în termenul legal de 14 zile și Bunurile returnate nu sunt complete, nu au etichetele originale sau sunt în mod evident utilizate sau deteriorate, Operatorul poate solicita despăgubiri și stabili și reține, în mod unilateral, valoarea despăgubirilor din prețul de achiziție pretins a fi rambursat Cumpărătorului. În acest caz, Operatorul va returna Cumpărătorului doar diferența dintre despăgubiri și prețul de achiziție.

-Cumpărătorul ia la cunoștință prin prezentul, în conformitate cu Art. 16 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.34/2014, că nu se poate retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în cazul în care Bunurile livrate au fost confecționate după specificațiile Cumpărătorului sau sunt personalizate în mod clar, pe baza unei comenzi speciale.

-În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere, Cumpărătorul va transmite sau returna imediat Operatorului, în termen de maximum 14 zile de la retragere, Bunurile care vor include toate componentele și accesoriile.

-În cazul retragerii justificate a Cumpărătorului din Contractul de vânzare-cumpărare, Operatorul este obligat, fără întârzieri inutile și în termen de maximum 14 zile de la retragere, să returneze Cumpărătorului întreg prețul de achiziție achitat pentru Bunuri, inclusiv costurile de livrare limitate la suma aferentă celei mai puțin costisitoare metode de livrare, și dacă este posibil, urmând același canal prin care a fost achitat prețul de achiziție. Operatorul poate utiliza un canal diferit pentru a returna prețul de achiziție, cu consimțământul Cumpărătorului și fără costuri suplimentare pentru Cumpărător.

-În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, Operatorul nu are obligația de a returna prețul de achiziție înainte ca Cumpărătorul să returneze Bunurile sau cel puțin să înainteze dovada expedierii Bunurilor către Operator.

-Operatorul va rambursa Cumpărătorului costurile achitate la valoarea aferentă metodei de livrare prin curier. Suma exactă depinde de prețurile în vigoare la momentul respectiv transportatorului. În cazul în care Cumpărătorul livrează Bunurile personal, Cumpărătorul nu are dreptul la nici o rambursare aferentă acestei livrări. În cazul în care Cumpărătorul returnează Bunurile aferente unei Comenzi în mai multe rânduri, Cumpărătorul are dreptul de a i se returna contravaloarea unei singure expedieri prin curier.

-Pentru a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare, Cumpărătorul poate utiliza Formularul de Retragere pus la dispoziție prin e-mail de Vănzător.

 

Politica de returnare

-In urma intrarii in vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la achizitie in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produsului. Perioada de retur  expira dupa 14 zile incepand de la data la care cumparatorul intra ( el sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de cumparator) in posesia fizica a produsului/ produselor .

-Returul produselor se va face prin intermediul unui serviciu de curierat si nu prin posta romana. Costul integral al returului va fi suportat de catre cumparator. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copia facturii sau factura in original, bon, etichete sau alte documente care au insotit produsul.

-In cazul in care produsele returnate prezinta anumite modificari fizice sau chimice, deteriorari, accesorii lipsa (chiar daca au fost oferite cu titlu gratuit) sau alte defecte, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor create.

-Nu se accepta retur pentru produsele folosite/spalate sau care au un miros neplacut.

-Vanzatorul va restitui contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care este instiintat de cumparator despre decizia de a returna produsul/produsele. In acelasi termen calendaristic de 14 zile, cumparatorul este obligat sa returneze produsele primite, iar vanzatorul poate amana rambursarea sumei pana la data receptionarii produselor.

-Coletele trimise retur in sistem ramburs nu sunt acceptate.

-Nu se ramburseaza contravaloarea produselor realizate si personalizate la comanda, adica acele produse care nu se gasesc in mod obisnuit in gama de produse disponibile pe site.

-In cazul comenzilor platite online, banii se vor returna direct in contul din care a fost efectuata plata in momentul plasarii comenzii si nu catre ibanul indicat in cererea ce retur.

-Pentru a înregistra o cerere de retur, va rugam sa ne trimiteti o solicitare de retur la adresa comenzi@croitoriafericirii.ro , iar noi va vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a finaliza procesul de returnare.

Poti alege altă mărime sau un produs la schimb:

După primirea articolelor returnate și verificarea acestora, îți vom expedia schimbul de marime (în limita stocului disponibil), sau alte produse la schimb. Pentru re-expedierea prin curier se va percepe incă o taxă de transport.

Pentru oricare din metodele de returnare a contravalorii produsului aleasă, te rugăm să ne transmiți în scris pe adresa de e-mail sau in formularul de retur datele necesare pentru efectuarea operațiunii de restituire.

 Important

-Cererea de retur se va solutiona în concordanță cu opțiunea aleasă de client. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. Renunțarea la cumparare în mod repetat va putea fi considerată abuz.

-Orice retur care nu respectă Termenii și condițiile croitoriafericirii.ro va fi refuzat.

Retragerea Operatorului din Contractul de vânzare-cumpărare

-În ciuda faptului că Operatorul este foarte atent în ceea ce privește piața Bunurilor oferite, se poate întâmpla, în mod excepțional, ca Operatorul să nu poată livra Bunurile comandate în baza condițiilor convenite prin Contractul de vânzare-cumpărare. În aceste situații, Operatorul își rezervă dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare.

-Atât Operatorul cât și Cumpărătorul au dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor cu ridicata ale Bunurilor comandate, în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor de expediție sau în cazul în care Operatorul devine conștient de faptul că Bunurile au fost, din greșeală, ofertate la un preț greșit, iar Cumpărătorul nu acceptă modificările corespunzătoare aduse Contractului de vânzare-cumpărare, adică o majorare a prețurilor bunurilor sau a majorare a prețurilor de livrare.

-Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment înainte de livrarea Bunurilor către Cumpărător.

-Operatorul este obligat să comunice imediat Cumpărătorului retragerea sa din Contractul de vânzare-cumpărare la adresa de e-mail pusă la dispoziție de Cumpărător în Comandă. Operatorul este, în continuare, obligat să returneze Cumpărătorului întregul preț de achiziție achitat pentru Bunuri.

-Prin prezentul, Cumpărătorul a luat la cunoștință și este de acord că Vânzătorul are dreptul să se retragă din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu un Cumpărător care, pe parcursul altor relații contractuale cu Vânzătorul, și-a încălcat deja material obligațiile care îi reveneau. Încălcarea materială a oricăror acorduri anterioare cu Operatorul este considerată o încălcare semnificativă în sensul Art. 1551 alin. 1 din Codul Civil și Operatorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare ca urmare a unei astfel de încălcări.

Garanție

-Produsele achiziționate prin www.croitoriafericirii.ro se supun condițiilor de garanție pentru conformitate prevăzute de legea 449/2003 Republicată și OG 21/1992 Republicată.

– Pentru pastrarea garanției este foarte important de respectat instrucțiunile de folosire, îngrijire și curățare a produsului dumneavoastră, instrucțiuni ce se găsesc pe eticheta produsului. Aceste instrucțiuni sunt specifice produsului dumneavoastră și este obligatoriu sa le consultati.

-Cumpărătorul își poate exercita dreptul care decurge din livrarea de bunuri de consum defectuoase în termenul limită de 30 zile de la livrarea Bunurilor. Factura fiscala primita pe mail/tipărită tine locul certificatului de garantie.

-Garantia se aplică pentru produsele achizitionate numai de la SC Croitoria Fericirii  SRL si utilizate conform destinației acestora, care nu au defecte externe aparente și sunt însoțite de factură fiscala. Garanția comercială nu este afectată de garanția legală de conformitate.

-Orice reparare sau înlocuire a produselor se va face într-o perioadă rezonabilă de timp ce nu poate fi mai mare de 15 zile de la momentul recepționării produsului de catre Vănzător.

Ordinul ANPC nr. 433/2009 privind unele măsuri de informare a consumatorilor:

Pentru că e dreptul tău să îți spui părerea referitoare la bunurile si serviciile pe care le comercializăm, ai posibilitatea de a suna la Protecția consumatorului, telefon TEL INFO – CONSUMATOR: 0800 080 999, linie telefonică cu apelare gratuita. De asemenea, poţi face sesizari cu privire la serviciile si produsele pe care ti le oferim la CJPC CLUJ, online pe www.anpc.gov.ro, prin scrisoare la adresa: Adresa: Cluj-Napoca, str. Năvodari nr. 2,telefonic: Tel.: 0264/431.367, prin fax: Fax: 0264/431.368 prin e-mail: crpccluj@anpc.ro. Program functionare: Luni-Joi: 8.30-17.00; Vineri: 8.30-14.30.

Protecția datelor cu caracter personal (GDPR)

– Prelucrarea de date cu caracter personal este reglementată de Legea nr. 677 din 21/11/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificată si completată, Regulamentul (EU) nr. 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („RGPD”), orice lege care implementeaza RGPD sau reglementează protecția datelor cu caracter personal în România, precum și orice decizii, ordine, regulamente sau reglementări emise de Autoritatea de Supraveghere sau alte autoritati competente de reglementare si care sunt menite sa protejeze drepturile si libertatile fundamentale ale persoanelor vizate si, in particular, dreptul acestora la intimitate cu privire la prelucrarea datelor, aplicabile în România;

-Cumpărătorul convine, prin prezentul, ca Operatorul să prelucreze datele cu caracter personal care îi aparțin, inclusiv numele, prenumele, adresa, numărul de înregistrare comercială, numărul de înregistrare fiscală, adresa de e-mail, contul bancar și numărul de telefon, și îi garantează Operatorului consimțământul său asupra colectării și prelucrării de date cu caracter personal EXCLUSIV pentru scopul in care au declarate:achizitionare de produse, livrarea acestora si documentele fiscale obligatorii gen factura, aferente acestor achizitii.

-Cumpărătorul ia la cunoștință și este de acord cu obligația de a pune la dispoziție date personale adevărate și corecte (la înregistrare, în contul de client sau în Comandă) și obligația de a informa Vânzătorul imediat cu privire la orice modificare survenită asupra datelor cu caracter personal furnizate.

-Vânzătorul poate încredința unor terți prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului, (Ex: procesator plati online, transportator) care vor deveni astfel operatori de date cu caracter personal. Informații referitoare la operatorii de date cu caracter personal se regăsesc pe website-ul Operatorului la solicitarea Cumpărătorului, vor fi transmise direct către Cumpărător.

-Prelucrarea de date cu caracter personal va continua pe o perioadă de timp nelimitată, fie prin mijloace electronice, fie prin intermediul unui proces complet automatizat sau prin documente imprimate, sau printr-un proces non-automat.

-Cumpărătorul declară că datele cu caracter personal puse la dispoziție sunt corecte și că Cumpărătorul a fost instruit cu privire la faptul că furnizarea de date cu caracter personal este voluntară.

-În cazul în care Cumpărătorul observă că Vânzătorul sau orice altă persoană prelucrează datele cu caracter personal cu încălcarea vieții personale și private a Cumpărătorului și a legislației privind protecția datelor cu caracter personal, adică, în special, dacă datele cu caracter personal sunt incorecte din punct de vederea al scopului prelucrării acestora, Cumpărătorul este îndreptățit să:

Solicite o explicație din partea Vânzătorul sau operatorului,

Solicite ca Vânzătorul sau operatorul să remedieze situația.

-Vânzătorul este obligat ca la solicitarea Cumpărătorului să pună la dispoziția Cumpărătorului informații privind prelucrarea datelor acestuia cu caracter personal. Vânzătorul este îndreptățit la rambursarea cheltuielilor justificate suportate în acest sens, care nu pot depăși cheltuielile efective necesare furnizării informațiilor respective.

Drepturi de autor:

Imaginile, conținutul, descrierile și denumirile sunt proprietatea personală SC CROITORIA FERICIRII SRL sau a colaboratorilor ori a furnizorilor nostrii. Reproducerea, vănzarea, descărcarea, modificarea sau preluarea lor în scop comercial este strict interzisă. Denumirea site-ului și însemnele grafice sunt proprietatea personală SC CROITORIA FERICIRII SRL și nu se pot folosi, prelua, modifica fâră acordul scris al proprietarului.

Pentru a semnala încălcarea drepturilor de autor vă rugăm sa ne contactați.

Sugestii si reclamații

Orice critică obiectivă ne ajută să îmbunătățim produsele oferite!

Pentru că ne dorim ca produsele și serviciile noastre să fie de cea mai bună calitate, îți stăm la dispoziție și îți răspundem cât mai rapid.Avem nevoie și de tine pentru a ne putea indrepta orice serviciu care nu îndeplinește un standard de calitate înalt.

Îți asteptăm sugestiile și reclamațiile pe adresa email contact@croitoriafericirii.ro sau la numărul de telefon 0747663077 , și vom rezolva împreuna orice deficiență.

Îți mulțumim anticipat!

Conciliere internă gratuită:

În cazul în care există probleme referitoare la o comanda, puteți beneficia de o conciliere interna gratuită cu D-na Oprean Bernadette, responsabil din partea Sc CROITORIA FERICIRII SRL. Vă rugăm să o contactați pe adresa de e-mail bernadette.oprean@croitoriafericirii.ro .

 Prevederi finale

-Limba de comunicare dintre Operator și Cumpărător și limba Contractului de vânzare-cumpărare este limba română. Toate Contractele de vânzare-cumpărare încheiate sunt arhivate electronic de către Operator și nu sunt disponibile terților.

-În cazul în care orice prevedere a Termenilor și Condițiilor devine, din orice motiv, nulă sau inaplicabilă, restul Termenilor și Condițiilor vor rămâne neafectate.

-Operatorul poate schimba sau modifica Termenii și Condițiile. Termenii și Condițiile modificate vor intra în vigoare la data publicării lor. Drepturile și obligațiile anterioare atât ale Operatorului cât și ale Cumpărătorului vor rămâne neafectate.

-În cazul introducerii unui element internațional în tranzacția bazată pe Contractul de vânzare-cumpărare, părțile contractante convin ca relația dintre ele să fie guvernată de legislația Română. Drepturile consumatorului care derivă din legislația aplicabilă în general vor rămâne aceleași.

-Operatorul nu va fi ținut răspunzător pentru nici o pierdere, rănire sau pagubă materială, directă sau indirectă, cauzată de orice defect al Bunurilor livrate, decât în situația în care pierderea, rănirea saupaguba materială respectivă derivă din neglijența, omisiunea sau intenția Operatorului.